بهره مندی از آب سالم و گوارا از جمله اهداف دیرینه بشر بوده است زیرا که همواره سلامتی خود را در گرو سالم بودن آب مورد استفاده خود دیده است.در پی برآورده سازی این نیاز انسانها همواره تلاشهای زیادی شده است.



         کاربرد دستگاه های تصیه خانگی جهت ازبین بردن انواع آلودگی ها از جمله سختی آب،انگل ها، ترکیبات آلی سموم کشاورزی و سایر آلاینده هایی که بو و مزه آب را تغییر می دهند   بر کسی پوشیده نیست و لزوم استفاده از انها را اثبات می کند.



          یکی از کاربردی ترین نوع دستگاه های تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب sws می باشد که به علت فضای کمی که اشغال می کند مورد توجه بسیاری قرار گرفته است این محصول بر رو شیرآب نصب می گردد و عملکرد دو حالته دارد.



          برای تعیین حالت آب خروجی شیر مخصوصی بر روی آن تعبیه شده که می توانید توسط آن دستگاه تصفیه آب را در جریان آب قرار داده تا آب را برای شما تصفیه کند و یاجهت مصارف غیر شرب دستگاه را از مسیر آب خارج کند.



          دستگاه تصفیه آب سرشیری جهت تصفیه آب از دو مرحله فیلتراسیون بهره می گیرد. در مرحله اول آب از فیلتری از جنس سرامیکی عبور می کند.ودر و در مرحله دوم فیلتری از جنس نانوKDF  قرار دارد که کلر به جا مانده در آب، و یون های سنگین موجود در آب مانند PD، CD، و CR را از آب جداسازی می نماید.




          جنس مواد به کار رفته در ساخت دستگاه تصفیه آب از متریال عالی و دوستدار طبیعت می باشد.فیلترهای دستگاه تصفیه آب طول عمر بالایی دارند چرا که این فیلترها قابلیت شستشو داشته می باشند.





         تصفیه آب خانگی کوچک در کمترین زمان ممکن و بدون صرف انرژی 99.9 درصد از آلاینده های آب را از بین می برد بدون اینکه کیفیت آب و طعم آن را تغییر دهد.




          با خرید این محصول سلامتی را برای خود و خانواده خود به ارمغان آورید ودیگر نگران بیماری های چون سنگ کلیه سلامت کبد از طریق کاهش میزان مواد سمی در آن و در نتیجه کاهش خطر سرطان کبد باشید.




برای دیدن ویدئو چگونگی کارکرد محصول اینجا را کلیک کنید



قیمت این محصول استثنایی و بینظیر: 29,000 تومان


خرید محصول